می کشمتون
می کشمتون

 بچه ها سلام.... امروز اومدم با لینک دانلود یه رمان جدید

 

خیلی ببخشید اما رمان خودم فکر نکنم این روزا آماده باشه... اما بهتون قول میدم همین روزا لینک دانلود «مجموعه رمان های بهت قول میدم» رو بذارم ...

 

خوب دیگه حالا نیش هاتون رو بذارین تو و این رمان رو دانلود کنین...

ماجراش ماجرای یه خواهر و برادریه یه متوجه می شن تو مزرعه ی پدربزرگشون ، یه مترسک وجود داره که زندس و می تونه حرکت کنه....

 

اینم لینک دانلودش:

لینک دانلود رمان : مترسک نیمه شب راه می افتد

خوب من با اینا کار ندارم...

فقط از شما عاجزانه یه خواهش داشتم....

لطفا دیگگه باهام انگلیسسی صحبت نکنین....

خوابامم انگلیسی میبینم....

توی درس علوم به همه ی سوالا درست جواب دادم ولی چون جمله بندیم خراب بود شدم ۱۸

من نویسنده ها!؟

این که هیچ... دبیر اجتماعی توی ورقم نوشته : به جمله بندیت دقت کن...

همشو درست جواب دادم شدم ۱۸.۵

دارم دیوونه میشم دیوونه...

حالا کل کلاس داررن اعدامم می کنن که چرا عکست بین اون دانش آموزای توی حیاط نیست...

واسه همین کاراتونه ها 

هی بام انگلیسی صحبت می کنین

 



[ شنبه 8 آبان 1395 ] [ 18:56 ] [ Ŋεⓥŋⓐ ] [ بازدید : 204 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کسب درآمد 12:02 - 1395/8/21/5

باسلام
وب سایت خوبی دارید
اگر تمایل به همکاری در فروش نرم افزارهای تبلیغاتی ما را با سود 30 درصد در فروش با پنل نمایندگی دارید به سایت ما سر بزنید یا با شماره زیر تماس حاصل فرماید
فروش بیشتر سود بیشتر
http://spbuy.ir
09378031974تلفن تماس باما













پاسخ: نـــــــــــه بابا... چـــــــــــي مي گي ؟ برو بينيم بابا بي كار نيستم كه


♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 15:52 - 1395/8/20/4
مختص حال تو/یادمه یه بار هستی تو وبش نوشته بود
هرکاری کردیم پشت سرمون حرف زدن

هرشکلی شدیم پشت سرمون حرف زدن/ خودمون شدیم گفتن جلفه/
سرسنگین شدیم گفتن مغروره/
تاخندیدیم گفتن سبکه/
تااخم کردیم گفتن خودشو گرفته/
ساده شدیم گفتن احمقه/
تحویل نگرفتیم گفتن خودشیفتس/
خاکی شدیم گفتن داره آمار میده{این دقیقا وضعیت منه }
وقتی حرف زدن وجوابشونو ندادیم گفتن دیدی حق باماست لال شد/
هرجورشدیم این جماعت بیکار یه چیزی گفتن
این مردم هیچ وقت
احترام گذاشتن به عقاید همو یادنمیگیرن/
پس برای خودت زندگی کن
اوچی

پاسخ:اوكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي ....

توموکو 13:17 - 1395/8/20/4
نویش سیما درست می گه دیگه.... قسمت سه رو بذار
پاسخ: ای بابا به چه زبونی بگم رمان رو اندختم تو شومینه ی اتااقم الان همشون خاکسترن. از قسمت ۳ تا ۱۵ رو که قسمت آخر بود خلاصشو می نویسم تو یه پست می ذارم. شما ها نظر بارون کنین

توموکو 13:16 - 1395/8/20/4
چشششششششششششششششم
پاسخ:good

توموکو 13:15 - 1395/8/20/4
هی سات دا.... سلامیمیز وار.....سلام لا وار
پاسخ: سلام یتیر

توموکو 13:14 - 1395/8/20/4
خخخخخخخخخ..... یکیشم من.... راستی توگوش شروانی هم خوندن توجه نکرد
پاسخ: مرسی گولوم. گوی جهنم اولسونار. ما بقیه رو عشقع . چه خبر از بروبچ؟

توموکو 13:08 - 1395/8/20/4
نونا تو که تا پارسال همه عاشقت بودن تو مدرسه. امسال هم با خشیبی کات کردی. هم با راستگار. هم با ناهیده هم الهه هم ساناز هم خدایی....دختر چته تو؟



راستی... اون ۲۰ ها هم کوفتت بشه. تبریک میگم
پاسخ: بله دیگه. راستگار رو جلو زدم حسودی کرد . این یه تنفر. تو گوش الهه هم خوند... سانا هم ببه خاطر این ه سرش جیغ زدم بای... ناهیدم چون ساناز عشقشه بای. خشیبی هم تو گوشش خوندن.... بذار دو هفته بگذره... وای به حالشون کارشون به من بیفته. البته برام مهم نیس بذار برن گم شن. هیچ خوشم نمیاد به خاطر موضوع به این کوچیکی خونمو کثیف کنم.... وضش دوستایی دارم که به خاطرم جون می دن و تو صف ووایسادن که فقط یه ساعت باهام بگردن.... بعضی از نمک نشناس هارو باید دور انداخت. انگاری یادشون رفته تا دیروز همه پول تو جیبی هاشونم من می دادم

توموکو 13:08 - 1395/8/20/4
نونا تو که تا پارسال همه عاشقت بودن تو مدرسه. امسال هم با خشیبی کات کردی. هم با راستگار. هم با ناهیده هم الهه هم ساناز هم خدایی....دختر چته تو؟

راستی... اون ۲۰ ها هم کوفتت بشه. تبریک میگم

سیما 11:02 - 1395/8/20/4
چه خبر از ممد خوشولو
پاسخ: منظورت جناب آقای میر محمد هستش؟ بله ایشون تو مشهد هستن قراره پس فردا برگردن... وای سیما بالاخره مثل بچه آدم منو صدا می کنه. ولی مشکل انجاست که می گه نمنا. یه هفته ندیدمش دلم براش اونقدری تنگ شده. هفته ی بعدم تولد یه سالگیشه

سیما 10:52 - 1395/8/20/4

تو خیلی بی جا می کنی... بابا به خدا با آپاندیست کاری نداریم... بیا دیگه اه... خانم م.ن. که نمی خوام اسمشو بگم ارشد باشگاهه...بابا اون روز یه دونه کیبا داچیم زانو عقبم خم بود یه دونه با طناب کوبید الانم هنوز سرخه
پاسخ: منیم قدریمه بولون داگریه


سیما 10:37 - 1395/8/20/4
ممحسن یگانه دونه تک آهنگ خونده جدیدا.... اسمش نا امیدم می کنی هست.... اونو گوش کردی؟
پاسخ: راستشو بخوای مثل گذشته زیاد پاپ گوش نمی دم... اگه هم گوش کنم فقط جاستین و امینم گو میدم...این روزا از کلاسیک پیانو زیاد خوشم میاد....اگه هم فارسی گذاشتم به خاطر اینه که شما ها از اینا خوشتون میاد. آره یه زمانی محسن گوش می دادم اما این روزا خراب کرده اصلا خوب نمی خونه

سیما 10:35 - 1395/8/20/4
آره...این خوبه... ولی خداییش دورو برم پیکان دارم اما همش یه رنگن خیلی بهتره
پاسخ: سپـــــــــــــــــــــــــــــــاس

سیما 10:31 - 1395/8/20/4
خخخخخخخخ..... مسخره.... می خوام بیام و سرت جیییییییییییییییییییییییییغ بزنم...
پاسخ: از اون حشرات که **********..... بقیشو یک شنبه تو باشگاه می گم البته اگه بیام....خخخخخ

سیما 10:29 - 1395/8/20/4
ستاره ها چین؟
پاسخ: سانســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور

سیما 10:25 - 1395/8/20/4
آهنگ وبتو بعوض.... آدم گریش میگیره....
پلگ رو بذار با...
اینا خیلی پلنگن...اینا خیی پلنگن...اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمی خوان
پاسخ: اینا خیلی کلنگن.... اینا خیلی کلنگن....بیل میل نه نمی خوان....کلنگ کلنگ کلنگ کلنگ من عاشق شیلنگم.... دور و برم پیکان دارم اما همش یه رنگن...محمد تو، پلنگی. مملی رو دیدی و میلنگی...وای وای لی تفنگی ...بربری زدم تگری...من و دید و یهو ***********....می خوام برم و سرش جیــــــــــــــــــــــــغ بزنم....از اون حشرات که ********..... منظورت همین آهنگه؟ برو بابا.... یکی دیگه می خوام بذارم از میثم

♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 21:03 - 1395/8/19/3
تواین 3سال هنوزم که هنوزه نتونستم یه نظروکوتاه بنویسم/
بیخودنیس که مهرماهی ها عاشق ادبیاتن ودوست دارن بنویسن
ودی ماهی ها مهربونازداردنیا سیرشدم
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخخ..... بابا هر چند یه وقت یه نظری بفرست بخندیم.... وا چرا از دار دنیا سیر میشی؟ من کجام مهربونه؟ خداییش از من بی رحم ترشو دیدی؟

♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 21:00 - 1395/8/19/3
هههههههههههههههههههههههههههههه ه

چنین فکری نکردم

خوصفحه ی 37ریاضیو نیک اخترگفته بود بنویسیم دا/راستش فک کنم تنهاکلاس ازکلاسای نیک اخترکه از همه عقبه کلاس ماست:/

ولی خدایش دیدی چجوری درس میخونم.

فرض کن اول موزیک ویدیو بازمیکنم اون موزیک ویدیو توتصویرهم مال آمبربود{ناگفته نمونه موزیک ویدیو مال آمبر/کریس/باشه یه 5ساعتیم اشک میریزم
نمونش همین دیروز}

بعدهمون جوری که یه زیر چشمی نگاه میکنم ی وبیشترش گوش میدم دارم صفحه ی 37ریاضیو مینویسم وازاون یکی طرفم دارم علوم میخونم

بعدازیه طرفیم تواینستاهام یعنی کل درس خوندن من اینطوریه

نویشی یه چیزمیگم نگوعه/چون ازگذشتس یهویی اومدتوذهنم

یادته وقتی قهربودیم پارسالومیگم یه بار که من از پله ها میومدم پایین تو هم ازپله ها میخواستبی بیای بالا

من رفتم راست که تو ازچپ بری نگو و تو هم اومدی راست که من از چپ برم بعدش من اومدم چپ که تو ازراست بری توهم پاتوگذاشته بودی طرف چپ پله که من ازراست برم خخخخخخخخخخخ

اخرشم من وایستادم تکیه دادم به نرده هاکه مثل گجت بوی باچه سرعتی رفتی

بقول فاطمه آره عزیزم من نقش قبر گذشتم
پاسخ: خخخخخخخخخخخخخخ.... یادش بخیر.... عجب روزایی بود خداییش.... اه.... از وقتی زهرا رفته و کسی نیست باهاش دعوا داشته باشم (هرچند به ظاهر آشتی کردیم) دیگه مدرسه حال نمی ده.

سیما جونون 20:16 - 1395/8/19/3
آن شو بیام پشتیپان
پاسخ: باشه

سیما 20:09 - 1395/8/19/3

گذشته از اینا چرا دو هفتی نمایی باشگاه؟ نکنه باز رفتی پیش داداشت؟
پاسخ: گوشی تو هم اصلاح کننده داره؟ هفته رو هفتی نوشتی. منم هروقت به مدرسه نمیام یا تو باشگاه غایب میشم می گن رفته پیش داداشش... اصلا بهش شما چه با...


سیما جونت 19:55 - 1395/8/19/3
بسیح قسمت سه رو بذار
پاسخ: هههههههههه.... بی ادب.... تو وب من این حرفا موقوف... قسمت سه کاری ندارم.... رمان هارو کلا انداختم تو شومينه ی اتاقم... می دونی... اگه این رمانا نبود تو ریاضی 20 می شدم نه 19... واسه همین قراره بعد چند هفته آخرین رمانم بذارم

♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 16:51 - 1395/8/10/1

نویشی حل شد
مشکا اوابلاگ حل شد قبلا اون ادرسو اامتحان کرده بودم درست میرفت بخش مدیریتم بااین حال بازم هرکی بره دوباره امتحان کردم نمیتونه بره
اخژوووووووووووووووووونم
فعلا بای
یادم رفت زنگ اخر تبریکتو بگم ببخشید
تبریک میگم ایشالا فراتر ازهمه اینارم بدست بیاری
هرچنداوردی
بسه دیگجه خدافظ


♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 21:12 - 1395/8/9/7
اینو برو
http://avablog.ir/register.php
حالا تاساعاتیش شده چند روز روانیم کرد.بخون متوجه میشی
نامحدودپرسرعت کردیم
بازم این نت ضعیفه ای خاک توسر هخرچی نت کم سرعته
ونگفتی صفحات جداگانه روچجوری فعال کم
انیشتن/فیلسوف یادم میدی؟

♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 22:13 - 1395/8/8/6
یه خوش شانسی دیگه
کداهنگهI
ته یون عشقو یافتم الانم درحال پخشه ای جونننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننن ن
امروز روز شانسه راسی نویش یه سئوال خیلی مهم داشتم ولی بزارش برا یهوقت ازاد
وقتت کی ازاده
امیدوارم چهارشنبه به بعد روبگی که ازاده
یهوقت جور کن برااون سئوال خارج از مدرسه
ویه پیشنهاد میخواستم بگیرم
بنظرت کد اهنگم از گرلز جنرشین رهبر گروهشون ته یان همین اهنگIباشه
یا ازاهنگای اکسو؟؟؟؟؟؟
پاسخ: من تو خواننده ها جز جاستین و همینم و گراندی آدامس زیادی نمیشناسم. اما به نظرم اکسو بهتره. راستی. نمی تونی اون حرفتى الان بگی!؟

♔مـــلکــ◕‿◕ـــه صبـツــا♔ 21:26 - 1395/8/8/6
خدایش حقت بود اسمت بین اون شاگرداباشه.
من اولش تعجب کردم اسمت چرانیس عوضش ناهیدجای توروپرکرد.
رسی نویش امروز که نیومدم مدرسه هم خو.ش گذشت هم نه
خوشیش به نتش بود بدیش به مکافات وتااطلاع ثانوی عدمک دسترسی به مدیریت وبم بود.
ایندفعه نیومدم چون قراربود برم پیش دکترتشنجم
همون برزگر.
هیچی دا نوارمغزیمو گرفتت ازم نوار مغزیمم جوابش سالم بود خداروشکر
گفت بعد خرداداروی دپاکنمم قطع میکنه وبعداینکه اونوقطع کرد دیگه هیچ دارویی نمیخورم
مامانم مثلا خواست منو ضایع کنه به دکترگفت اقای دکتر این تبلتو. و.. روح وجانشه
دکترهم گفت
نوارمغزیش خداروشکر سالم نیست که هست
مغزش سالم نیست که هست
تشنجش رفع نشده که شده
درسش خوب نیستن که هست.
بعدمامانم گفت بااین حال شاگرد زرنگه
دکترهم گفت میدونم جزشاگرداولای کلاسه
هیچی دا دکترطرف منوگزرفت
امروزهمه چی عالیههههههههههههههه
عالی عالی عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییی
خیلی خوشحالم خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییی
فقط چندماهم صبرکنم
دیگه هیچ وقت داروی تشنج نمیخورم اخژونننننننننننن
این ادرس هم ادرس وبم واس زمانای کع
اوابلاگ برای مدئتی بخش مدیریتموغیرفعال میکنه
تولوکس ساختم
http://www.southkorea95.loxblog.com/
فقط یادم میدی چجوری دکمه هاسی وبمو فعال کنم
پاسخ:آفرین... تبریک می گم... فقط لطف کن مثل من نوار چت رو غیر فعال کن

قهرمان دابيليو كي اف 19:48 - 1395/8/8/6
باشه... از اين به بعد باهات حرف نمي زنم
پاسخ: دستت درد نكنه

قهرمان دابیلیو کی اف 19:01 - 1395/8/8/6
وا...خو به ما چه ؟؟ خودت هی میری فاز انگلیسی
پاسخ:خيلي هم ربطداره... باهام حرف نزنين انگليسي جواب ندم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







LastPosts
نوچ نوچ (1396/11/08 )
برگشتم (1396/08/19 )
می کشمتون (1395/08/08 )
پست ثابت (1399/01/01 )